• Om jouw (sociale) innovatie te versnellen, heb je hulp nodig van klanten, leveranciers, buurtbewoners, overheid en andere strategische partners nodig.

    21 juni 2018
  • Wat verkoop je? Wat is jouw verhaal? Hoe bouw je het op? En aan wie verkoop je? Wie is jouw potentiële klant?

    14 juni 2018
  • Steden en gemeenten zijn echte labo’s voor maatschappelijke ontwikkelingen.

    12 juni 2018
  • Een briljant idee hebben is één ding. Je ervan verzekeren dat je plan ook werkt in een realistische setting is een heel ander verhaal.

    23 mei 2018
  • Overheden, sponsors, stichtingen, innovatieondersteuners, traditionele bankiers en sociale financiers,… Allemaal hebben ze andere verwachtingen van je project.

    22 mei 2018
  • Wat verkoop je? Wat is jouw verhaal? Hoe bouw je het op? En aan wie verkoop je? Wie is jouw potentiële klant?

    14 mei 2018
  • Je hebt een innovatief idee of project met maatschappelijke impact? Dan houden de volgende vragen je misschien bezig. Hoe kan ik die impact zichtbaar maken?

    08 mei 2018
  • Kaat Peeters, directeur van de Sociale InnovatieFabriek, schreef een boek, samen met Nederlanders Willemijn Verloop en Mark Hillen (Social Enterprise NL).

    26 april 2018
  • Je wil een succesvolle, solide maatschappelijke innovatie lanceren of opschalen. Financiering is mogelijk een uitdaging.

    19 april 2018

Pages